0 з 13 Запитання завершено
Запитання:
Ви вже виконали тест раніше. Тому ви не можете почати його знову.
Тест завантажується…
Ви повинні увійти в систему або зареєструватися, щоб запустити тест.
Спочатку ви повинні виконати наступні дії:
На 0 з 13 Запитання запитань надано правильну відповідь
Ваш час:
Час минув
Ви набрали 0 з 0 бал(ів), (0)
Зараховані бали: 0 з 0, (0)
Есе в очікуванні (можливі бали): 0)
Для проходження цього теста надається лише 1 спроба. Після його виконання питання, відповіді, коментарі та результати зберігатимуться в особистому кабінеті.
Розв’яжіть рівняння \(\sqrt{x+1}=-3\).
Подайте вираз \(a^{-4}\)у вигляді дробу.
Знайдіть область визначення функції \(y=\left(x^{-1}\right)^{-1}\).
Визначити на якому рисунку схематично зображено графік степеневої функції \(y=x^{-9}\).
Установіть графічно кількість коренів рівняння \(x^3=x^2-3\).
Графік функції \(y=\frac{1}{3-x}\) перетинає вісь ординат у точці з координатами:
На малюнку зображено графіки степеневих функцій, формула яких має вид \(y=x^n,\ n\in Z\).
Знайдіть область визначення D(f).
Знайдіть область визначення функції \(y=\sqrt[4]{50-3x}\). У відповідь запишіть найбільше ціле двоцифрове число, що належить області визначення цієї функції.
Відповідь:
Розв’яжіть завдання.
Скільки нулів має функція \(f\left(x\right)=81+x^4\).
У пропуск напишіть кількість нулів (цифрами), якщо нулів немає, напишіть 100.
Відповідь: .
Дано функцію \(f\left(x\right)=x^{-27}\). Порівняйте f(–0,1) і f( –10).
Знайдіть найбільше значення функції \(f\left(x\right)=x^{-3}\) на проміжку \(\left[\frac{1}{3};\ 2\right]\).
У вільне вікно впишіть свою відповідь.
На рисунку зображено графік функції \(\ y=f\left(x\right)\), яка визначена на проміжку [4; 6]. Скільки всього коренів має рівняння \(f\left(x\right)=x\) на цьому проміжку?
Розв’яжіть завдання, впишіть свою відповідь у пропуск (цифрами).
До кожного початку речення доберіть його закінчення так, щоб утворилося правильне твердження.
Функція \(y=\sqrt{x-4}\)
|
|
Функція \(y=x+4\)
|
|
Функція \(y=x^3\)
|
|